Bossen Skrevet January 7, 2015 Rapporter Share Skrevet January 7, 2015 Hej har et problem, min programmerings computer er død og vil anvende en anden computer, men kan ikke downloade projektfil.Den skriver følgende: projektet er korrumperet eller ikke et IHC visual projekt. HVAD GØR JEG? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret January 7, 2015 Rapporter Share Besvaret January 7, 2015 Prøv at genstarte controlleren, prøv at firmware opdatere den, og hvis der ikke er noget af det der virker.. så åbner du det vindue der vender væk fra naboen, og råber "RØV" og så starter du bare forfra på en ny programmering..... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret January 7, 2015 Rapporter Share Besvaret January 7, 2015 Hej har et problem, min programmerings computer er død og vil anvende en anden computer, men kan ikke downloade projektfil.Den skriver følgende: projektet er korrumperet eller ikke et IHC visual projekt. HVAD GØR JEG?Prøv at læse denne post http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2921-projektet-er-korrumperet-eller-ikke-et-lk-ihc/?hl=%2Bfejl+%2Bprojektet%C2%A0 Måske kan din .vis fil også reddes ved at finde fejlen i en XML-validator. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts