Szafranski Skrevet January 3, 2015 Rapporter Share Skrevet January 3, 2015 Jeg har fundet en Powermax alarm hos www.powermaxshop.Co.UK, er det samme type som der nævnes i forbindelse- og som kan styres over ihc? Samtidig faldt jeg over Nicolas Søgaards - 4sl med kodetastatur. Kan den benyttes til alarmen, sådan at jeg kan bruge mine nuværende tryk ved mine 3 indgangsdøre? Har nemlig et teknikrum hvor jeg vil have hovedalarmen siddende, og hvis jeg kunne slippe for kodetastaturer de andre steder ville det være at foretrække. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret January 3, 2015 Rapporter Share Besvaret January 3, 2015 Nu skriver du ikke rigtigt hvad det er for en model powermax du har tænkt dig at købe ?Det er powermax pro, den fuktionsblok er skrevet til. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret January 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2015 Det er Powermax Pro. Men der er måske også forskellige modeller af Powermax Pro? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 6, 2015 Rapporter Share Besvaret January 6, 2015 Du skal være opmærksom på at den så taler engelsk og ikke dansk som dem vi køber i dk. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Szafranski Besvaret January 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2015 Okay. Den ene side jeg fandt Powermax på, var bare meget dyrere end den engelske. Men kan se at der er flere danske sider, som sælger til samme pris. Mht. Mit andet spørgsmål, kan 4sl med kodetastatur bruges med Powermax? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 7, 2015 Rapporter Share Besvaret January 7, 2015 Jeg køber mine Powermax Pro på nettet på www.Comtool.dk eller www.stoptyveri.dk Det har været oppe at vende før for nogle år siden i forumet, også en masse andre lækre detaljer. Du kan via en ledningsført zone lave fuld tilkobling og frakobling. Er kontakten brudt= Fuld tilkobling. Er kontakten sluttet =Frakoblet. Der er ikke mulighed for at sætte den i nattilkobling. Så skal du skrælle en håndsender og lodde ledninger på til et relæ istedet for knappen, hold dem korte og giv den fast 12V istedet for batteriet. Det burde kunne ligge i centralen og forsynes derfra.Så tilslutter du det via en relæudgang Output 400, 24V relæ på Output 24 eller hvad du nu finder på. Så er resten bare at lave det med en FB. Du kan få en melding om alarmens tilstand via PGM-udgangen og LK's FB. Men prøv at se i installationsmanualen: http://www.elbutikken.dk/images/pdf/PowerMaxPro_installationsvejledning.pdfSe under 4.4.39 Nøglezone funktioner på side 17 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts