Hop til indhold

Garege Port Åbning Via Ihc Nøglering

Share

Recommended Posts

Du skal have et relæ med en potentialefri slutte kontakt, (enten 230V styret af et output 230 eller et 24VDC relæ styret af en output24)

og slutte kontakten monteres så over klemmerne som vist på billedet, og så skal du have en fb med puls eks 1.1.02.f som du aktiverer med din nøglering, og så pulser på relæet

post-2409-0-08903700-1420306140_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

Det billede er af klemmerne i din garageport, med de klemmer du skal sætte relæet til parallelt over den eventuelle trykkontakt du har til at åbne porten med.

Relæet kan være sådan en her : http://www.elvvs.dk/p/eltako-relae-1sl-16a-24v-dc-132248/ som du sætter til en output 24 på din IHC, og så en ledning fra klemme 1 og 2 på relæet til porten

Link til kommentar
Del på andre sites

hej har nu fået monteret relæet og det virker hvis jeg trykker på den manuelle knap på det ,men kan ikke få det programeret til at åbne på

nøgleringen eller på et tryk i huset .  nogen som har en F.B der kan eller kan fortælle mig hvad for en jeg kan bruge ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit program ser fint nok ud... kan du høre relæet klikke når du trykker på fjernbetjeningen ?

Hvis ikke:

(jeg går ud fra du har købt det relæ jeg henviste til)

Kontroller at du har sat dit relæ til den rette udgang, A2 på relæet skal til 0V i din IHC tavle, og A1 fra relæet skal til dit output 24 modul der har datalinie nummer 11 og den klemme der er mærket nummer 4...

Dernæst, og når du har fået relæet til at klikke, så skal have en ledning fra klemme 1 og klemme 2 på relæet og ind i portstyringen, disse skal tilsluttes i fremhævede terminaler som er vist på det billede jeg lagde op i #2

Link til kommentar
Del på andre sites

Den udgang du bruger til relæet, er i hvert fald dobbelt konfigureret (11.04). Den er ligeledes brugt til en diode i et tryk i bryggerset.

Hvis det så stadig ikke virker, kan det måske være, at portmotoren kræver en puls der er bare en anelse længere end den der bliver givet af fb. 1.1.02.f. (250 ms), men det er ikke sikkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok