IHC-Hansen Skrevet December 30, 2014 Rapporter Share Skrevet December 30, 2014 Hejsa. Jeg ville gerne lige høre jeres tanker, omkring tilslutning af af flere tryk på samme indgang af et 34/3 input modul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 31, 2014 Rapporter Share Besvaret December 31, 2014 Du kan nemt sætte alle de tryk på samme indgang du vil, men det fjerner lidt af fleksibiliteten i IHC, feks. hvis man har en fordeler gang, med måske 5 døre og 5 tryk, ved alle døre er der et tryk til at tænde lyset i fordeler gangen, det er så 5 indgange, men er man i sparehumør, eller presset på plads så sætter man dem på samme indgang, men ellers ville jeg sætte dem på hver sin.. men vil også indrømme at jeg i min egen gang har to tryk der kører på samme indgang, men det er udelukkende fordi huset ikke er født med IHC, og der ligger et link10 kabel i samme rør som de andre ledninger, og der var ikke flere lederer at gøre med.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 IHC-Hansen Besvaret December 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2014 Ja jeg er udemærket klar over at der kan koste på fleksibiliteten, men i de tilfælde hvor trykkene er ens kan det måske virke fornuftigt, netop i entreen, men det giver lidt udfordring i rapporteringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
IHC-Hansen
Hejsa.
Jeg ville gerne lige høre jeres tanker, omkring tilslutning af af flere tryk på samme indgang af et 34/3 input modul.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts