Gert Kjerslev Skrevet December 27, 2014 Rapporter Share Skrevet December 27, 2014 Hej med jer,Jeg kan se at LK har valgt at tage deres OPUS 73 PIR ud af dere katalog. Hvad er et godt alternativ? Min elektriker har sat en FUGA PIR op i stedet med den er jeg ikke ret tilfreds med. Så hvad skal man have i en carport? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret December 27, 2014 Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 LK kommer i 1.kvartal med et adapterdæksel i Opus 74, hvor i du kan montere alle fuga 180 graders PIR. Ellers er Servodan's et godt bud (med isoleringshætten)http://www.servodan.dk/produkt/41-262 (du kan ikke bruge lyssensoren direkte i IHC) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christopher Besvaret December 27, 2014 Rapporter Share Besvaret December 27, 2014 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret December 28, 2014 Rapporter Share Besvaret December 28, 2014 Den lille servodan 24 pir føler med hætte. De virker perfekt....Og hint hint, de kan købes meget billigt på ebay.co.uk og kommer endda med dansk brugsanvisning :_) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 29, 2014 Rapporter Share Besvaret December 29, 2014 Jeg bruger en også en Servodan 41-272 (som 41-262, men uden lyssensor og sikkert billigere) + en Servodan 41-902 hætte for at gøre den tæt til udendørs brug. Kører upåklageligt på 7. år nu, og virker langt bedre end de gamle udgåede OPUS 73 PIR. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gert Kjerslev
Hej med jer,
Jeg kan se at LK har valgt at tage deres OPUS 73 PIR ud af dere katalog. Hvad er et godt alternativ? Min elektriker har sat en FUGA PIR op i stedet med den er jeg ikke ret tilfreds med. Så hvad skal man have i en carport?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts