Guitarans Skrevet December 21, 2014 Rapporter Share Skrevet December 21, 2014 Hejsa. Er det ikke muligt at se om den fysiske indgang er on eller off når man taster F8 i Visuel programmet.Jeg kan fint taste mellem rum og skifte parameter på mit input; Men ville nu gerne vide om en indgang står i on fx.. Eller er simulering kun rent program Minded?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 21, 2014 Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 Simulering er kun programmering, men du kan kigge med i ServiceView og se det der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 21, 2014 Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 og serviceview kommer du ind på ved via usb i din browser Http://usb eller netværk http://ipadresse og vælger serviceview der kan du se alle aktuelle statuser Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Guitarans Besvaret December 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2014 Tak skal i have.. God Jul Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 23, 2014 Rapporter Share Besvaret December 23, 2014 Selv tak, og lige over Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Guitarans
Hejsa.
Er det ikke muligt at se om den fysiske indgang er on eller off når man taster F8 i Visuel programmet.
Jeg kan fint taste mellem rum og skifte parameter på mit input; Men ville nu gerne vide om en indgang står i on fx..
Eller er simulering kun rent program Minded??
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts