Per Nielsen1354922228 Skrevet July 29, 2008 Rapporter Share Skrevet July 29, 2008 Jeg har lavet sluk alt men de wireless dimmer ø80 lampeudtag slukker kun en gang imellem de fleste gange regulere de bare ned. [file name=johnny_7.vis size=403366]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/johnny_7.vis[/file]johnny_7.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 29, 2008 Rapporter Share Besvaret July 29, 2008 hvad er der sat til?kan endnu ikke få visual til at virke på vista Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 Jeg kan ikke se filen, men til gengæld bruger jeg visual på vista Skal gerne indrømme at det bare kørte, så jeg kan ikke prale af at have lavet et vildt teknisk trick Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 jeg kom da lige i tanke om at LK har haft nogle bad Ø80 wireless ude, så mon ikke bare du ringer til din yndlings grossist og får dem byttet.@offtopic.Visual har virket på min vista, formaterede den(masser skidt på den), nu vil den ikke.og den er ligeglad med alt, den vil konsekvent ikke.formaterer snart igen, og krydser fingere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 eltekniker skrev:Jeg har lavet sluk alt men de wireless dimmer ø80 lampeudtag slukker kun en gang imellem de fleste gange regulere de bare ned. [file name=johnny_7.vis size=403366]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/johnny_7.vis[/file]projekt filer skal pakkes ned i RAR eller ZIP, inden upload. ellers kan vi ikke se dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 Her er en pakket version... [file name=johnny_7.zip size=36962]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/johnny_7.zip[/file]Er det forskelligt hvilke udtag der er problemer med, eller er det de samme hver gang? - Og hvilke rum sidder de i så fald i? johnny_7.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret July 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 det er lidt forskellige udtage der ikke slukker men regulere ned jeg kunne godt tænke mig at man kunne rette tiden i puls blokken så den bliver det samme som i en kip blok, alså noget mindre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin1354922221 Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 Jeg har lige haft problemer med min sluk alt blok, og fejlen var at puls tiden var for kort så nogle moduler ikke nåede at reagere. Ved ikke om det hjælper, men bare et forslag... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 HejJeg kan se at du bruger gamle FB.Du skal download de opdateret FB.Dem finder du på Lk´s hjemmesidehttp://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920Der har sluk alt FB Puls - Kip - On - Off. En meget kort puls.Når du har downloade dem og pakke dem ud,flytter du dem til mappenC:\Program\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocksSå lægger de 1.x.x.x. ind i mappen 1. Lysstyring, i denne mappe flytter du så FB 1.1.x til mappen 1.1 Generelt OSV. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret July 30, 2008 Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 HOV. :XDu har også glemt at føre Lys indikering over på Lys indikering fra dimmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Per Nielsen1354922228 Besvaret July 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 30, 2008 jeg takker for de tips jeg vil prøve det imorgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ABO Besvaret August 3, 2008 Rapporter Share Besvaret August 3, 2008 Hej med jerSluk af flere Wireless dimmere laves altid med en scenarieblok. Definer blot procent og rampetid og lav evt. en forskel i rampetiden så alt ikke slukker her og nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens M. Kofoed Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 Er der forskel på om en wireless dimmer bliver slukket eller at lysniveauet bliver sat til 0%.Jeg tænker på om der sidder et dissideret relæ som slipper når den bliver slukket og om relæet er sluttet når lampen har været tændt og niveauet blot er kørt på 0%?mvh.Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret August 6, 2008 Rapporter Share Besvaret August 6, 2008 eltekniker skrev:jeg takker for de tips jeg vil prøve det imorgenhvilken firmware har du?LK er klar over dette problem, som jeg mener er rettet i nyere firmware. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Erbo Flø Besvaret October 11, 2008 Rapporter Share Besvaret October 11, 2008 Hejsa. Har nu lavet sluk alt, som det er gjort i den vedhæftede vis fil. Men nu kan jeg pludselig ikke koble flere udgange til funktionen. Den skriver "Programmet er kørt i ring og er blevet stoppet" Er der grænser for hvor meget man stoppe i en blok?Når jeg aktiverer "sluk alt" på kontakten, lyder det noget volsomt ude i tavlen. Noget af det lys som er slukket blinker, men alt er dog slukket til sidst. Er det normalt?Venlig hilsenMorten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 13, 2008 Rapporter Share Besvaret October 13, 2008 Det er fordi du faktisk kører programmet i ring, ligesom den skriver..Du må et eller andet sted ha' fået lavet sådan så din sluk alt funktion aktiverer en funktion som aktiverer sluk-alt funktionen igen, eller noget i den retning. Så kan jeg også godt forstå det lyder voldsomt i din tavle, hvis den står og tænder og slukker for noget :)Evt. vedhæft dit projekt herinde, så er der nok en der kigger på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Erbo Flø Besvaret October 14, 2008 Rapporter Share Besvaret October 14, 2008 Hejsa.Her er mit projekt. Nu skriver den ikke at noget kører i ring, men når jeg aktiverer sluk alt, tænder og slukker den en masse lys, og det lyder noget volsomt ude i tavlen. (Funktionen ligger i entren)Jeg har også et problem men piren i entren. Den skal tænde lyset i loftet, og det skal forblive tændt lige så længe som der er bevægelse. Det tænder også godt nok, men hvis piren er "on" hele tiden slukker lyset efter 1 min. Hvis man forlader rummet, og vender tilbage, så starter tiden forfra. Jeg har prøvet forskellige blokke, men jeg har ikke fundet en som virker.Mon der er nogle som kan hjælpe.Venlig hilsenMorten [file name=Projekt.zip size=129434]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Projekt.zip[/file]Projekt.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 15, 2008 Rapporter Share Besvaret October 15, 2008 Jeg kan godt forestille mig det spektakel det der laver :sEr det ikke rart at få at vide at det er helt forkert det du har lavet? :)Slet ALT det Sluk-alt du har lavet, og sæt funktion 1.1.02 ind i stedet for 4.03Så hiver du dine sluk-knapper ind på indgangen Langt Tryk > 1 sek, og udgangen hiver du ud på ALLE funktionsblokke, på deres "Sluk"-indgang, så burde det virke...Se vedhæftede fil, det er et eksempel på brug af Sluk-Alt funktionen. [file name=sluk_alt_test_projekt.zip size=16848]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/sluk_alt_test_projekt.zip[/file]sluk_alt_test_projekt.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Erbo Flø Besvaret October 15, 2008 Rapporter Share Besvaret October 15, 2008 Ja, det er rart at vide det er forkert det man har lavet, for så kan det da laves om. Jeg vil prøve at ændre det hele, og så hører du nærmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Erbo Flø Besvaret October 19, 2008 Rapporter Share Besvaret October 19, 2008 Bedre sent end aldrig. Det virker perfekt. Tak for det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Nielsen1354922228
Jeg har lavet sluk alt men de wireless dimmer ø80 lampeudtag slukker kun en gang imellem de fleste gange regulere de bare ned. [file name=johnny_7.vis size=403366]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/johnny_7.vis[/file]
johnny_7.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
19 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts