Hop til indhold
  • 0

sluk alt wireless dimmer

Per Nielsen1354922228
 Share

Spørgsmål

19 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

jeg kom da lige i tanke om at LK har haft nogle bad Ø80 wireless ude, så mon ikke bare du ringer til din yndlings grossist og får dem byttet.@offtopic.Visual har virket på min vista, formaterede den(masser skidt på den), nu vil den ikke.og den er ligeglad med alt, den vil konsekvent ikke.formaterer snart igen, og krydser fingere

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

eltekniker skrev:

Jeg har lavet sluk alt men de wireless dimmer ø80 lampeudtag slukker kun en gang imellem de fleste gange regulere de bare ned. [file name=johnny_7.vis size=403366]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/johnny_7.vis[/file]
projekt filer skal pakkes ned i RAR eller ZIP, inden upload. ellers kan vi ikke se dem
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

HejJeg kan se at du bruger gamle FB.Du skal download de opdateret FB.Dem finder du på Lk´s hjemmesidehttp://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920Der har sluk alt FB Puls - Kip - On - Off. En meget kort puls.Når du har downloade dem og pakke dem ud,flytter du dem til mappenC:\Program\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocksSå lægger de 1.x.x.x. ind i mappen 1. Lysstyring, i denne mappe flytter du så FB 1.1.x til mappen 1.1 Generelt OSV.:)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hejsa. Har nu lavet sluk alt, som det er gjort i den vedhæftede vis fil. Men nu kan jeg pludselig ikke koble flere udgange til funktionen. Den skriver "Programmet er kørt i ring og er blevet stoppet" Er der grænser for hvor meget man stoppe i en blok?Når jeg aktiverer "sluk alt" på kontakten, lyder det noget volsomt ude i tavlen. Noget af det lys som er slukket blinker, men alt er dog slukket til sidst. Er det normalt?Venlig hilsenMorten

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Det er fordi du faktisk kører programmet i ring, ligesom den skriver..Du må et eller andet sted ha' fået lavet sådan så din sluk alt funktion aktiverer en funktion som aktiverer sluk-alt funktionen igen, eller noget i den retning. Så kan jeg også godt forstå det lyder voldsomt i din tavle, hvis den står og tænder og slukker for noget :)Evt. vedhæft dit projekt herinde, så er der nok en der kigger på det ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Hejsa.Her er mit projekt. Nu skriver den ikke at noget kører i ring, men når jeg aktiverer sluk alt, tænder og slukker den en masse lys, og det lyder noget volsomt ude i tavlen. (Funktionen ligger i entren)Jeg har også et problem men piren i entren. Den skal tænde lyset i loftet, og det skal forblive tændt lige så længe som der er bevægelse. Det tænder også godt nok, men hvis piren er "on" hele tiden slukker lyset efter 1 min. Hvis man forlader rummet, og vender tilbage, så starter tiden forfra. Jeg har prøvet forskellige blokke, men jeg har ikke fundet en som virker.Mon der er nogle som kan hjælpe.Venlig hilsenMorten [file name=Projekt.zip size=129434]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Projekt.zip[/file]

Projekt.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Jeg kan godt forestille mig det spektakel det der laver :sEr det ikke rart at få at vide at det er helt forkert det du har lavet? :)Slet ALT det Sluk-alt du har lavet, og sæt funktion 1.1.02 ind i stedet for 4.03Så hiver du dine sluk-knapper ind på indgangen Langt Tryk > 1 sek, og udgangen hiver du ud på ALLE funktionsblokke, på deres "Sluk"-indgang, så burde det virke...Se vedhæftede fil, det er et eksempel på brug af Sluk-Alt funktionen. [file name=sluk_alt_test_projekt.zip size=16848]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/sluk_alt_test_projekt.zip[/file]

sluk_alt_test_projekt.zip

Link til kommentar
Del på andre sites