Jeg er ny IHC bruger, så jeg beklager hvis mit problem er trivielt, men jeg synes ikke at jeg har kunne finde en løsningen nogen steder.
Vi har netop overtaget et hus fra 2009 med en IHC Visual 2 controller (uden viewer). Dem som havde bygget huset, er vist ikke brugt IHC ret meget siden det blev installeret.
Jeg har siden overtagelsen gjort følgende:
- Tilkoblet IHC controlleren til netværk
- Opdateret til nyeste firmware
- Downloadet mit IHC projekt, og rettet nogle navne på værelser osv.
- Tilkoblet min iPad med IHCTablet.
Problemet jeg har fået er at jeg har to rum, som nu opfører sig underlige.
"Lille badeværelse" og "Teknikrum".
Når vi trykker på en hvilken som helst kontakt (eller skumring/timer aktivere), så:
- Slukker lyset på "Lille badeværelse"
- Tænder lyset i "Teknikrum"
Efterfølgende er skal der så også trykkes 2 gange på de kontakter som normalt styrer lyset - som om at kontakten er kommet "out of sync" med den status som lyset rent faktisk har.
Jeg håber det giver mening, og at der er nogen som har en god ide :-)
Spørgsmål
Mike Nielsen
Hej!
Jeg er ny IHC bruger, så jeg beklager hvis mit problem er trivielt, men jeg synes ikke at jeg har kunne finde en løsningen nogen steder.
Vi har netop overtaget et hus fra 2009 med en IHC Visual 2 controller (uden viewer). Dem som havde bygget huset, er vist ikke brugt IHC ret meget siden det blev installeret.
Jeg har siden overtagelsen gjort følgende:
- Tilkoblet IHC controlleren til netværk
- Opdateret til nyeste firmware
- Downloadet mit IHC projekt, og rettet nogle navne på værelser osv.
- Tilkoblet min iPad med IHCTablet.
Problemet jeg har fået er at jeg har to rum, som nu opfører sig underlige.
"Lille badeværelse" og "Teknikrum".
Når vi trykker på en hvilken som helst kontakt (eller skumring/timer aktivere), så:
- Slukker lyset på "Lille badeværelse"
- Tænder lyset i "Teknikrum"
Efterfølgende er skal der så også trykkes 2 gange på de kontakter som normalt styrer lyset - som om at kontakten er kommet "out of sync" med den status som lyset rent faktisk har.
Jeg håber det giver mening, og at der er nogen som har en god ide :-)
Venlig hilsen,
Mike
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts