clgu99ab Skrevet December 21, 2014 Rapporter Share Skrevet December 21, 2014 Hej IHC venner Jeg er lige flyttet i hus med et imponerende IHC setup - men det kræver sit at sætte sig ind i det Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig her. Jeg har 3 sæt mørkelægningsgardiner, som pt. er sat til Rul op / Rul ned ud fra Tryk med kip. Det irriterer mig at jeg skal stå i 17 sekunder og kører hvert gardin op og ned, hvorfor jeg nu prøver at lave en Tryk med timer istedet for. Det kan jeg dog ikke helt få til at fungere, og håber nogle her kan hjælpe mig med, hvad jeg gør galt. Jeg har sat en Timer i indstilling på gardinet (har også prøvet med timertid- hvad er forskellen?). Den er sat på 18 sek. Jeg har sat en kommando på at aktivere nedtællingen hvorefter den skal stoppe. Jeg har vedhæftet 2 screendumps på 2 måder jeg har forsøgt at gøre det. Pt. er resultatet, at jeg godt kan få det til at fungere, men efter 1 el. 2 gange op og ned, så reagerer gardinet ikke mere på tryg. Hvis jeg ændre tilbage til blot at køre op/ned med tryk, så virker det fint igen. Hvad gør jeg galt? Og hvordan ville jeg kunne lave funktionen:Kort tryk = Kør automatisk op og ned i 17 sek.Langt tryk = Kør manuelt op og ned. Håber nogle her kan hjælpe de bedste hilsneSebastian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 21, 2014 Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 Kommandoer ved gardin op eller ned skal nok være ON og ikke Tryk.Når du starter nedtælling på timer så vælg fra default.Når din timer når nul bør du have en linie hvor du nulstiller timerne til default. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 21, 2014 Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 Du kan også bruge 3.1.01. Persiennestyring eller 3.1.02. Jalousistyring de har alt hvad du ønsker, med kort og langt tryk og timer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
clgu99ab Besvaret December 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2014 Tak skal i have. Den sidste kommando der defaultede timeren lader til at have gjort forskellen. Jeg får set på standard fb ift. persienner med kort/langt tryk. Tak for Jeres hurtige svar. God jul Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts