IHC-Hansen Skrevet December 17, 2014 Rapporter Share Skrevet December 17, 2014 Hejsa Jeg er først lige begyndt at rode lidt med IHC, og synes indtil videre det fungere perfekt, synes det er nemt at forstå, nemt at programere, har dog ikke startet de helt store programmer endnu. Jeg har dog et par spørgsmål.jeg vil gerne have et Fuga 6 tryks kontakt med dioder på begge de midterste kontakter, kan dette laves, eller købes. Jeg kan se at man kan købe en tangent med huller for dioder i begge sider. Æv nu kan jeg ikke huske mit andet spørgsmål. Hansen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Mouridsen Besvaret December 19, 2014 Rapporter Share Besvaret December 19, 2014 Hej Mig bekendt findes der kun denne med dioder i begge sider, i Fuga serien: http://www1.lk.dk/servlet/context?n1=14&n2=1400&n3=1435&n4=1494&n5=1078 Der er placeret 2 røde lysdioder i venstre side og 2 grønne i højre side Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
IHC-Hansen Besvaret December 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2014 Hej. Ja men den har jo kun 4 tryk, jeg har nu købt 6 tryks med 3 dioder, jeg tror at jeg kan flytte en diode og fjerne en anden, og så lodde en lille lus ind på printet.Men får først kigget på det senere. Hansen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts