Hop til indhold
  • 0

Ihc Tablet Til Ios Er Opdateret Til Ny Version.

Ulle
 Share

Spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Update.

Nå jeg har lige talt med LK, og forelagt dem "Situationen" med de forældede FB'er.

Kenneth i kundeservice kunne godt se at vi mangler en FB til at udlæse de puls'er, men jeg skulle sende ham en mail (Done) og så ville han returnere en FB i dag eller i morgen.

Jeg venter spændt  :wub:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Ja det er ved at være længe siden de er kommet med en FB opdatering:

http://www.lk.dk/download/software/Opdatering_2-7-110-Aug2013.zip

Det virker lidt underligt det er en speciel FB der skal til, når nu App´n normalt kun kikker efter elementer på Installations siden.

Men hvad der skal jo også en speciel FB version til før varmestyringen virker. Så det kan være App´n laver lidt hokus pokus og tager værdier direkte udenom og fra "specielle" FB´r. Det er derfor vi ikke skal have alt for store forventninger til denne release. Det er nok ikke alle tæller, datoer, tider, enum mm der bliver tilgængelige. 

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Så er den nye spændende funktionsblok til målere ankommet.

Man skal tage "N Måler display" og trække ned på "N heltal" under input i den nye FB.

Vedhæftet fb og screenshot af min tablet (iPad mini)

Lækkert... Kan slet ikke vente på at få fyraften og komme hjem og lege... Pt sidder jeg lige hos en kunde i hans totalt fede hjemme biograf, og er ved at opdatere et Apple tv.. Fuck det tager lang tid at hente ny software på hans langsomme netværk... Men lidt skidt at det tager så lang tid, så kan jeg nemlig bruge tiden på at savle over alle de lækre ting der er her... Total B&O og motor lærred og motor rulle gardiner og projektoren kører selv ned fra loftet, og alt fra et tryk hvor lyset så dæmper samtidigt... Det er fedt :D

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Herre blæret.

Ja det er Nice med den app. Jeg må lige smide min gasmåler på, jeg fandt to ledninger på måleren :-)

Godt det snart er jul så jeg ikke havde nogle kundebesøg de sidste par dage og dermed mere IHC tid :-)

Jeg har forøvrigt også installeret Visual i OSx på min Mac via Crossover så jeg slipper for en Windows installation.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Så er den nye spændende funktionsblok til målere ankommet.

Man skal tage "N Måler display" og trække ned på "N heltal" under input i den nye FB.

Vedhæftet fb og screenshot af min tablet (iPad mini)

Hvad er det der gør at denne virker og hvis man selv laver en med N Heltal så kommer det ikke frem på iPad?

Ulrich

Link til kommentar
Del på andre sites