Ulle Skrevet December 16, 2014 Rapporter Share Skrevet December 16, 2014 Har i fundet de gode nyheder i den opdateret version? DarrelRict 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Den skulle automatisk forbinde selv, når forbindelsen har været væk Kan endligt også se at de igen supporterer family sharing både på tablet og remote appen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret December 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 De skrive også at der er mulighed for at få værdier fra controller til udlæsning, kræver en blok i IHC programmet.Har ikke helt fundet ud af hvordan og hvad det er, muligt nogen her har fundet hvad det er? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Jeps tælletværdier fra feks elmåler Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Skal der så bruges en bestemt FB for at få det i App´en ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Ja var der ikke noget med det, det mener jeg han sagde på mødet. Jeg kan ikke gå det til at spille med min nuværende fb. Jeg må se på det i morgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 god plan, så må du lige give besked.. jeg har lige prøvet med blokken pulsopsamling, og den syntes jeg ikke at få frem på ipad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Så mit indlæg 25 i http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4447-ihc-debat-møder/page-2Ny fb har jeg skrevet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 ja... men hvis det er skrevet nye blokke, var det så ikke en ide at LK hanker op og får lagt dem ud til download... så der er lidt at få juledagene til at gå med....har tjekket lk´s side i dag, og stadig gamle downloads der ligger der... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 16, 2014 Rapporter Share Besvaret December 16, 2014 Hmmm LK... Det må vi lige undersøge. Jeg skal have min gasmåler og vandmåler og den sidste elmåler koblet på snart. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 17, 2014 Rapporter Share Besvaret December 17, 2014 Update. Nå jeg har lige talt med LK, og forelagt dem "Situationen" med de forældede FB'er. Kenneth i kundeservice kunne godt se at vi mangler en FB til at udlæse de puls'er, men jeg skulle sende ham en mail (Done) og så ville han returnere en FB i dag eller i morgen. Jeg venter spændt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 17, 2014 Rapporter Share Besvaret December 17, 2014 Ja det er ved at være længe siden de er kommet med en FB opdatering:http://www.lk.dk/download/software/Opdatering_2-7-110-Aug2013.zip Det virker lidt underligt det er en speciel FB der skal til, når nu App´n normalt kun kikker efter elementer på Installations siden.Men hvad der skal jo også en speciel FB version til før varmestyringen virker. Så det kan være App´n laver lidt hokus pokus og tager værdier direkte udenom og fra "specielle" FB´r. Det er derfor vi ikke skal have alt for store forventninger til denne release. Det er nok ikke alle tæller, datoer, tider, enum mm der bliver tilgængelige. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 17, 2014 Rapporter Share Besvaret December 17, 2014 Men det bliver alligevel lækkert at se den funktionsblok. Og mon ikke du, Torben og andre kan gennemskue den og videreudvikle på den nye bloktype? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Så er den nye spændende funktionsblok til målere ankommet.Man skal tage "N Måler display" og trække ned på "N heltal" under input i den nye FB. Vedhæftet fb og screenshot af min tablet (iPad mini)Visning af Tal på IHCTablet.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Så er den nye spændende funktionsblok til målere ankommet.Man skal tage "N Måler display" og trække ned på "N heltal" under input i den nye FB. Vedhæftet fb og screenshot af min tablet (iPad mini)Lækkert... Kan slet ikke vente på at få fyraften og komme hjem og lege... Pt sidder jeg lige hos en kunde i hans totalt fede hjemme biograf, og er ved at opdatere et Apple tv.. Fuck det tager lang tid at hente ny software på hans langsomme netværk... Men lidt skidt at det tager så lang tid, så kan jeg nemlig bruge tiden på at savle over alle de lækre ting der er her... Total B&O og motor lærred og motor rulle gardiner og projektoren kører selv ned fra loftet, og alt fra et tryk hvor lyset så dæmper samtidigt... Det er fedt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Herre blæret. Ja det er Nice med den app. Jeg må lige smide min gasmåler på, jeg fandt to ledninger på måleren :-) Godt det snart er jul så jeg ikke havde nogle kundebesøg de sidste par dage og dermed mere IHC tid :-) Jeg har forøvrigt også installeret Visual i OSx på min Mac via Crossover så jeg slipper for en Windows installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Det kan også blive så blæret at det bliver teknisk, kom til at røre en snor på lærredet, og bang hele lortet kørte op og lyset tændte, det tog mig 10 min at få det ned igen... Og trykkede på samtlige knapper på den B&O Remote... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 SÅ... er det fikset.. det var da en nem lille blok... Nogle der har en ide til hvordan jeg aflæser en Kamstrup fjernvarmemåler ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Er der ikke nogle klemmer hvor der står "SO" på? Eller nogle andre små klemmer? Eller er der en LED der blinker for hver KWh? Så kan du sætte en fotodiode på og læse dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 det bliver nok fotodioden... boksen er jo plomberet.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 hvordan er det nu lige jeg forbinder måleren til input modulet... har haft dem pillet fra, og nu syntes jeg ikke de vil.. er det ikke bare fra 0 på input til måler og så fra måler til input x igen ? DarrelRict 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Ja, og hvis det ikke virker, så byt de 2 ledninger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret December 18, 2014 Rapporter Share Besvaret December 18, 2014 Martin. det har jeg prøvet, har to enfasede målere, som jeg har sat til, og ingen af dem tæller, og de er forskellig monteret, og det har virket, dog på en anden input, men det har vel ikke noget at sige om det er en 24/24 eller en 23/3 ...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret December 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2014 Så er den nye spændende funktionsblok til målere ankommet.Man skal tage "N Måler display" og trække ned på "N heltal" under input i den nye FB.Vedhæftet fb og screenshot af min tablet (iPad mini) Hvad er det der gør at denne virker og hvis man selv laver en med N Heltal så kommer det ikke frem på iPad? Ulrich Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 20, 2014 Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Gætter på det har noget med kodningen af App'n at gøre. Den kikker efter specielle id'r i FB'n som måske ikke findes når du selv koder en FB.Lidt ligesom varmestyrings FB'n. Der er det heller ikke alle der virker. Det skal være bestemte FB'r. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2014 Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Lars kan man finde id'erne og "knække" koden? Så kunne man lave nogle nye spændende ting Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ulle
Har i fundet de gode nyheder i den opdateret version?
Link til kommentar
Del på andre sites
44 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts