Danni k Skrevet December 12, 2014 Rapporter Share Skrevet December 12, 2014 Hey folkens. Er her nogen som har motoriserede lameller koblet til ihc?? Syntes ikke det er til at finde nogen motoriserede skinner nogen steder... Hvad har i og en ca pris?? Mvh Danni. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret December 13, 2014 Rapporter Share Besvaret December 13, 2014 Symfo eller faber laver det, men det er også ret peberet, jeg ledte efter det for noget tid siden, men droppede det igen pga. prisen og jeg faldt ikke lige over noget der var "billigt" men sig endelig til hvis du finder noget... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret December 13, 2014 Rapporter Share Besvaret December 13, 2014 Droppede det også pga. prisen. Til vores hus endte det i 150.000+ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret January 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2015 Jeg har nemlig heller ikke kunnet finde et alternativ som man ikke skulle være millionær for at få. Syntes bare det er ærgerligt når man har alt andet tilkoblet ihc'en. Men hvad ville i sige "Billigt" var? hvor langt skal prisen ned?? Jeg har været ved at snakke med en fra østen som jeg kan købe skinner af men ved ikke helt hvad de skal ned i pris for at det kan betale sig i forhold til symfo og faber??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren E Besvaret January 1, 2015 Rapporter Share Besvaret January 1, 2015 Vi har købt lamelgardiner, til vores nye hus, jeg mener at merprisen for motoren til faber lamelgardinerne var cirka 2300-2400 pr. Styk. Jeg er lige blevet færdig med at montere dem og det virker rigtigt godt der skal der 2 24v relæer til hver gardin. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts