Jacob Nielsen1354922309 Skrevet December 2, 2014 Rapporter Share Skrevet December 2, 2014 Hej Sidder der nogen der har erfaring med relæ til pir? Jeg har nogle sensorer liggende, som jeg ville bruge udendørs, men de levere sammen spænding som man sender ind, og trækker ikke en nul, så jeg vil gerne have et relæ på dem, men også for at holde deres kreds væk fra IHC's strømkreds. Vh Jacob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenth Jensen Besvaret December 2, 2014 Rapporter Share Besvaret December 2, 2014 Du kan enten lade PIRen trække et 230 volts relæ http://elsag.dk/stikbensrelae/1-pol/stikbensrel-med-sokkel-1-omskifter-led-spole-2.htm Den anden side af relæet kan du forbinde til enten et 230 volts eller 24 volts inputmodul Du kan også forbinde PIRen direkte til et 230 volts inputmodul, det bruger jeg selv med succes i min installation Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jacob Nielsen1354922309 Besvaret December 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 2, 2014 Det er nogle 24v pir jeg har liggende, men det ser ud til den åbner plus'en. Er det så ikke et kiprelæ jeg skal hive nulen indover? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret December 2, 2014 Rapporter Share Besvaret December 2, 2014 Du kan også helt spare relæet og blot invertere indgangen i Visual - det virker også. (Og nej det skal ikke være et kiprelæ) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts