Jesper Geerthsen Olsen Skrevet December 2, 2014 Rapporter Share Skrevet December 2, 2014 Hej. Min controller siger i logggen advarsel cirkulær reference(typeB) detekteret i eksekverings flow? Hvad betyder det? i kan se mit problem i tidligere indlæg:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 2, 2014 Rapporter Share Besvaret December 2, 2014 Det betyder du har knas med logikken i programmet og fået lavet en sløjfe mellem dine FB'r fra en indgang til udgang, og tilbage igen.Så når en bitingelse opstår så siger FB udgang ON som er koplet til en anden FB så siger udgang OFF som er koblet til den første som går ON og så har vi balladen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 3, 2014 Rapporter Share Besvaret December 3, 2014 Det man på engelsk ville kalde en never-ending loop Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2014 Hvordan mener i? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret December 19, 2014 Rapporter Share Besvaret December 19, 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/Infinite_loop Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Kan nogen fortælle hvor i program den er galt? I kan se den under mine tidligere post. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 20, 2014 Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Prøv at vedhæfte programmet her i tråden da det ikke lige er til at vide hvilken af dine 326 indlæg det er. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Hej, den om varme. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 20, 2014 Rapporter Share Besvaret December 20, 2014 Hej, den om varme. Det kan da godt være, at det bare er mig, der er ved at være både gammel og blind, men jeg kan nu ikke se, at du har vedhæftet dit program nogle steder? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 Kan ikke via denne Apple ligge det ind. Det har været langt før. Vi kan måske finde det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret December 21, 2014 Rapporter Share Besvaret December 21, 2014 Hej Jesper Hvis ønsker at få "gratis" hjælp af de andre brugere, som vel og mærke bruger deres fritid på det, kan du i det mindste vedhæfte programmet eller alternativt linke til en tråd hvor det kan findes. I stedet for blot at skrive at det kan findes i et af dine tidligere (+300) indlæg. (punkt 5 i gældende regler og retningslinier: Husk at få alle oplysninger med.... ):http://www.ihc-user.dk/forum/topic/1504-g%C3%A6ldende-regler-og-retningslinier/ I øvrigt gælder punkt 2 også - Søg og du skal finde.Cirkulære referencer har været oppe flere gange. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret December 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 24, 2014 Her er programmet. God jul. - Var lige forbi en pc:-)jul 2014.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret January 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 19, 2015 ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret August 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2015 Kan nogen hjælpe? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret August 6, 2015 Rapporter Share Besvaret August 6, 2015 Er det stadig samme fejl vi skal lede efter? Efter næsten 7 mdr. vil jeg næsten forventen at du havde opdaget hvilken funktion der ikke virker. Men en never ending loop, må der jo næsten være noget som permanent står op blinker eller tilsvarende, når du får aktiveret loopet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts