Jan Lind Christensen Skrevet November 28, 2014 Rapporter Share Skrevet November 28, 2014 Hvor kan jeg synkronisere PC/Controller tid, eller sætte Controller tiden; halter bagud med ca 30 minutter.Har ledt bagud i Forum, men fandt ikke lige noget. / jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 28, 2014 Rapporter Share Besvaret November 28, 2014 Starter Visual 1.32. Går i menuen Controller vælger Opsætning klikker på UrGenvej: Shift+F2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Lind Christensen Besvaret November 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2014 Ja selvfølgelig; så fik jeg også rettet datoen :-) Var så fikseret på at det kun var COM-porten jeg kunne ændre der; tak for hjælpen. / jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jan Lind Christensen
Hvor kan jeg synkronisere PC/Controller tid, eller sætte Controller tiden; halter bagud med ca 30 minutter.
Har ledt bagud i Forum, men fandt ikke lige noget. / jan
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts