Sigvald Brusberg Skrevet November 18, 2014 Rapporter Share Skrevet November 18, 2014 Hej Jeg har opdateret mit firmware til 2.7.190 jeg har hoppet flere firmware over. nu har jeg problemer med at der er flere tryk i mit system der ikke virker, er det noget som i har hørt om før ?? MVHBrusberg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 18, 2014 Rapporter Share Besvaret November 18, 2014 Det virker mærkeligt det skulle være firmware relateret.Hvad siger status i Serviceview hvis/når du aktiverer trykkene ? De er fortrådede og ikke wireless går jeg ud fra.Hvilke FB benyttes sammen med de tryk der ikke virker ?Virker det i simulering ?Prøv evt at vedhæfte dit projekt/program og fortæl hvilke tryk det er der ikke virker.Det lyder mere som en fysisk/kablings fejl. Måske manglende forsyning eller 0V. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sigvald Brusberg Besvaret November 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2014 Det virker mærkeligt det skulle være firmware relateret.Hvad siger status i Serviceview hvis/når du aktiverer trykkene ? De er fortrådede og ikke wireless går jeg ud fra.Hvilke FB benyttes sammen med de tryk der ikke virker ?Virker det i simulering ?Prøv evt at vedhæfte dit projekt/program og fortæl hvilke tryk det er der ikke virker.Det lyder mere som en fysisk/kablings fejl. Måske manglende forsyning eller 0V.Hej Lars Den med 0V har jeg også tænkt men på et tryk kan det ene tryk virke men ikke et andet så det er der jeg tænker HVAD! vil lige prøve at sætter serviceview og se hvad er sker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sigvald Brusberg Besvaret November 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2014 Hej LarsJeg er kun en amatør til IHC, så her er mit projekt. og der er mange af mine tryk som ikke virker. men de som sider på en dæmper virker. og her nogle af de tryk som ikke virker2 tast tryk Påklædnings rum Simone2 tast tryk Påklædnings rum Julie4 tast tryk Simone værelse4 tast tryk Julies Værelse4 tast tryk ved Ceclia dør I fældesrum (nederst venstre) Men den virker på 6 tryk Forgang mod stuen øverst højre.og så det udv. lys der styres på wireles tryk 2 tast tryk køk. Jeg vil stoppe her for jeg er sikker på at finder vi fejlen så klare vi alle fejlMvh.Sigvald@brusberg.dkBJERREGÅRDVEJ 13.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret November 18, 2014 Rapporter Share Besvaret November 18, 2014 Hej LarsJeg er kun en amatør til IHC, så her er mit projekt. og der er mange af mine tryk som ikke virker. men de som sider på en dæmper virker. og her nogle af de tryk som ikke virker2 tast tryk Påklædnings rum Simone2 tast tryk Påklædnings rum Julie4 tast tryk Simone værelse4 tast tryk Julies Værelse4 tast tryk ved Ceclia dør I fældesrum (nederst venstre) Men den virker på 6 tryk Forgang mod stuen øverst højre.og så det udv. lys der styres på wireles tryk 2 tast tryk køk. Jeg vil stoppe her for jeg er sikker på at finder vi fejlen så klare vi alle fejlMvh.Sigvald@brusberg.dkdu har ikke fået vedhæftet din .vis fil altså filen fra visual Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sigvald Brusberg
Hej
Jeg har opdateret mit firmware til 2.7.190
jeg har hoppet flere firmware over.
nu har jeg problemer med at der er flere tryk i mit system der ikke virker, er det noget som i har hørt om før ??
MVH
Brusberg
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts