Clemen Skrevet November 16, 2014 Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Hej Jeg savner lidt inspiration om hvordan jeg kan få ihcén til at speake ting over en libratone højtaler som også understøtter DLNA.. Any indputs modtages Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret November 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2014 Har IHC captain kørende, så det kan jeg bruge til at trigger et elelr andet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 16, 2014 Rapporter Share Besvaret November 16, 2014 Model nummer Etc? Jeg har hvis en kammerat med en bar. Hvis det er helt standard dlna kan det nok kodes lidt som jeg har lavet sonos. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret November 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2014 Har lidt at hvert af modellerne, både Lounge og Live. Den understøtter airplay og dlna. Visility har i deres produktblad på homesquidbridge følgende:-Libratone højttalere som InfoSpeaker Så det må kunne lade sig gøre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 16, 2014 Rapporter Share Besvaret November 16, 2014 Alt der kan dlna kan jo leges med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts