Reinhold Skrevet November 11, 2014 Rapporter Share Skrevet November 11, 2014 Halløj Jeg har hentet og forsøgt mig med Ternes hjemmesimulering version 1.04 - men tænkte på om der er nogen der har styr på hvordan jeg sørger for at sætte en timer på, så den ikke kører hele natten. Det burde være lige til, hvis man ved hvordan Jeg er stadig ved at lære det .. Møs møs //Reinhold Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 11, 2014 Rapporter Share Besvaret November 11, 2014 Vil du helst have at den stopper efter et vist tidsrum eller skal den stoppe på et bestemt tidsrum? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 11, 2014 Rapporter Share Besvaret November 11, 2014 ....bestemt tidspunkt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Reinhold Besvaret November 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2014 Tænker et tidspunkt - fx kl 23:00 Kan du lære mig hvordan? Jeg er forresten mega taknemmelig for diverse filer du har uploadet..! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 12, 2014 Rapporter Share Besvaret November 12, 2014 Du kan evt. anvende en standard timer FB til at "snyde" UDE-status på OFF kl. 23. Jeg kan også bygge en tidsbegrænser ind i den nuværende hjemmesimulering, men får dog ikke tid til det de første par dage. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Reinhold Besvaret November 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 12, 2014 Det vil jeg lige kigge på.. men det haster ikke, så hvis det er en idé til din version 1.05 så må du gerne bruge den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret November 16, 2014 Rapporter Share Besvaret November 16, 2014 Ver 1 05 er nu lagt op på download-siden (testversion). Der kan dog godt gå nogle dage før FB'en bliver synlig der (skal først godkendes). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Reinhold
Halløj
Jeg har hentet og forsøgt mig med Ternes hjemmesimulering version 1.04 - men tænkte på om der er nogen der har styr på hvordan jeg sørger for at sætte en timer på, så den ikke kører hele natten. Det burde være lige til, hvis man ved hvordan
Jeg er stadig ved at lære det ..
Møs møs
//Reinhold
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts