niels j.s.nielsen Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Er der nogle her inde der har noget ihc link 10 kabel der vil sælge mangler jeg noget , mangler 2 stykker på ca.30m.Bor omkring Horsens.Hilsen Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret November 8, 2014 Rapporter Share Besvaret November 8, 2014 Hej Niels Jeg har, jeg bor desværre bare i nordsjælland. Jeg ved ikke om det kan betale sig at sende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niels j.s.nielsen Besvaret November 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Hej Niels Jeg har, jeg bor desværre bare i nordsjælland. Jeg ved ikke om det kan betale sig at sende.Hvad er prisen og hvor meget har du. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Jeg tror jeg har en del. Kan lige tjekke når eg kommer hjem. Jeg har givet 8,5 meteren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts