Jacob Nielsen1354922309 Skrevet November 6, 2014 Rapporter Share Skrevet November 6, 2014 Hej Alle Jeg er ved at omkode fra visual 1 til 2, men har lige et spørgsmål, da jeg tror jeg er ved at ryge i en fælde. Når jeg har indsat et output lampested, stikkontakt eller slutte med dioder ser det ud som om jeg kan vælge at eks. sætte en diode på 230v output? Er det rigtigt at jeg kan lave en sådan bommert? Hvis ja regner jeg med at jeg må "udvælge" hvilke datalinie nr. jeg bruger til det ene eller andet. Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gerhard Wirenfeldt Besvaret November 6, 2014 Rapporter Share Besvaret November 6, 2014 Følger lige lidt med, for er også i den proces pt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret November 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2014 Så må vi 2 håbe, at nogle kan hjælpe os Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret November 6, 2014 Rapporter Share Besvaret November 6, 2014 Ja, det kan du sagtens komme til. Du kan dog hjælpe dig selv ved at opsætte modulerne i menuen Dokumentation/Datalinie moduler.Når du har valgt derinde hvilket modul på hvilken datalinie, fremgår det også hvilken type modul det er når du skal skal konfigure ind-/udgange på tryk, lampeudtag osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret November 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2014 Tak for indlæg, Claus Ja, jeg synes nok det så lidt underligt ud. Er det en fordel at give dem datalinie fra hver ende? 230v 1, 2, 3,,,,, og 24v 16, 15, 14,,,,,, indtil de mødes? Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 6, 2014 Rapporter Share Besvaret November 6, 2014 Det kunne da være en mulig løsning. Generelt er det jo bare at få det dokumenteret, for du kan ikke huske det afligevel om et år eller to. Gerhard Wirenfeldt 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret November 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2014 Hej Lars Det har du helt sikkert ret i. Tak for indlæg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
Hej Alle
Jeg er ved at omkode fra visual 1 til 2, men har lige et spørgsmål, da jeg tror jeg er ved at ryge i en fælde.
Når jeg har indsat et output lampested, stikkontakt eller slutte med dioder ser det ud som om jeg kan vælge at eks. sætte en diode på 230v output?
Er det rigtigt at jeg kan lave en sådan bommert?
Hvis ja regner jeg med at jeg må "udvælge" hvilke datalinie nr. jeg bruger til det ene eller andet.
Vh Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts