Christian Poulsen Skrevet November 2, 2014 Rapporter Share Skrevet November 2, 2014 Jeg skal bruge en FB som kan lidt specielt og jeg kan ikke finde ud af at lave den selv :-( FB´en skal følgende: f.eks. Kl. 6 om morgenen skal den tænde en udgang til lys.10-15 sek efter skal den gi en puls på ca 10 sek på en anden udgangDerefter skal den slukke udgangen til lyset igen. Håber I kan hjælpe mig :-)Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 2, 2014 Rapporter Share Besvaret November 2, 2014 Prøver at lave en lille video om hvordan man laver denne FB lidt senere.Indtil da kan du prøve omden virker efter hensigten.Det kunne også løses med standard FB´r.CP Tænd med timer & puls ved sluk.zip Christian Poulsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 2, 2014 Rapporter Share Besvaret November 2, 2014 Et link til en video om hvordan man kan kode ovenstående FB: http://youtu.be/9T-yu5jCOt8?hd=1 Lachris og Christian Poulsen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Reinhold Besvaret November 2, 2014 Rapporter Share Besvaret November 2, 2014 Fedt med videoer - jeg kunne godt bruge lidt ekstra øvelse i den slags programmering.. Respekt herfra Lars! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 2, 2014 Rapporter Share Besvaret November 2, 2014 Ja jeg skal se om ikke jeg kan få finpudset stemmebåndet og få lagt lyd på også Lachris og Christian Poulsen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lachris Besvaret November 3, 2014 Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Tak Lars som ny til dette er det bare GULD værd! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Poulsen Besvaret November 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2014 Kæmpe stor tak til Lars... Som Lachris skriver så er det guld værd for en nybegynder i FB Programmering... Tak fordi du ville lave den og gi dig tid til at lave FB'en. Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret November 4, 2014 Rapporter Share Besvaret November 4, 2014 SÅDAN LARS..... du må meget gerne lave flere videoer, også gerne med stemme på... jeg ville allerede nu gå i gang med at øve mig på at lave fb´er selv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Poulsen
Jeg skal bruge en FB som kan lidt specielt og jeg kan ikke finde ud af at lave den selv :-(
FB´en skal følgende:
f.eks. Kl. 6 om morgenen skal den tænde en udgang til lys.
10-15 sek efter skal den gi en puls på ca 10 sek på en anden udgang
Derefter skal den slukke udgangen til lyset igen.
Håber I kan hjælpe mig :-)
Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts