Hejsa, jeg er ved at totalrenovere et gammelt hus, jeg vil have IHC og er ved at læse op på det, det skal siges jeg her primært spørger ind til stuen da det er denne vi er startet renoveringen i, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeg har glemt, listen er indtil videre:
2 x 220v ca 15 steder i lokalet som bliver med fast fase på den ene og IHC styret på den anden.
Netværk stik bag TV bænk.
Tænd/sluk samt PIR ved dør til stuen.
Kabel til vinduer til magnet kontakter.
Kabel til PIR til alarm.
Separat kabel til min varmepumpe så jeg har muligheden for at montere forbrugs måler på den.
Antenne kabel fra tavle til bag tv bænk.
Kabel til røg alarm.
Kabel til sirene til alarm.
kabel til væg temp føler (har også støbt et 20mm rør i gulvet til gulvføleren)
Det er hvad jeg er kommet på indtil nu, er noget af det helt galt og hvad glemmer jeg?
Spørgsmål
Jesper P.
Hejsa, jeg er ved at totalrenovere et gammelt hus, jeg vil have IHC og er ved at læse op på det, det skal siges jeg her primært spørger ind til stuen da det er denne vi er startet renoveringen i, jeg kunne godt tænke mig at vide hvad jeg har glemt, listen er indtil videre:
2 x 220v ca 15 steder i lokalet som bliver med fast fase på den ene og IHC styret på den anden.
Netværk stik bag TV bænk.
Tænd/sluk samt PIR ved dør til stuen.
Kabel til vinduer til magnet kontakter.
Kabel til PIR til alarm.
Separat kabel til min varmepumpe så jeg har muligheden for at montere forbrugs måler på den.
Antenne kabel fra tavle til bag tv bænk.
Kabel til røg alarm.
Kabel til sirene til alarm.
kabel til væg temp føler (har også støbt et 20mm rør i gulvet til gulvføleren)
Det er hvad jeg er kommet på indtil nu, er noget af det helt galt og hvad glemmer jeg?
Vh. Jesper pedersen.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts