Gerhard Wirenfeldt Skrevet October 29, 2014 Rapporter Share Skrevet October 29, 2014 (rettet) Hej Jeg har efter 2 år, fået mig taget sammen til at montere mit kodetastatur, men er meget i tvivl om hvordan og hvilken FB jeg skal bruge.Jeg har 3 ønsker:1. kode der åbner porten og slukker alarm via rum sensor, men beholder skal sikring (MK aktive) til/fra2. kode der slår alt fra.3. kode der slukker alt lys (indenfor) og aktivere alarm (komplet) Har vedhæftet mit program, så det er lidt lettere at forstå det jeg har skrevet. Gerhard PS det er 1 controllere mere som styrer resten af huset.29102014 Alarm.zip Redigeret October 29, 2014 af Gerhard Wirenfeldt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gerhard Wirenfeldt
Hej
Jeg har efter 2 år, fået mig taget sammen til at montere mit kodetastatur, men er meget i tvivl om hvordan og hvilken FB jeg skal bruge.
Jeg har 3 ønsker:
1. kode der åbner porten og slukker alarm via rum sensor, men beholder skal sikring (MK aktive) til/fra
2. kode der slår alt fra.
3. kode der slukker alt lys (indenfor) og aktivere alarm (komplet)
Har vedhæftet mit program, så det er lidt lettere at forstå det jeg har skrevet.
Gerhard
PS det er 1 controllere mere som styrer resten af huset.
29102014 Alarm.zip
Redigeret af Gerhard WirenfeldtLink til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts