runner Skrevet October 25, 2014 Rapporter Share Skrevet October 25, 2014 Hej, er der nogen der ved/har erfaring med om IHC og Philips Hue pærer virker sammen, altså om IHC kan styre HUE pæren på samme måde som HUE controlleren kan...? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 25, 2014 Rapporter Share Besvaret October 25, 2014 IHC og Hue kan ikke snakke sammen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret October 25, 2014 Rapporter Share Besvaret October 25, 2014 IHC kan ikke "snakke" sammen med Philips HUE direkte, men det er dog muligt via eksempelvis Visility. http://visility.com/applikationer/hue.aspx runner 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Kan man også det med deres VISILITY HOMESQUIDBRIDGE? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Ifølge deres side så ja Er der så nogle der har erfaringer med VISILITY HOMESQUIDBRIDGE? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
runner Besvaret October 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 super, mange tak for info, vil læse op på det visility..... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
runner Besvaret October 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Ifølge deres side så ja Er der så nogle der har erfaringer med VISILITY HOMESQUIDBRIDGE?Men man skal vel stadig have Dashboardet eller hvad? Synes ikke det fremgår helt klart på siden...Synes dog at prisen på 12,5 af de lange for DB1 er mange penge..... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus M Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 En anden mulighed er at bruge openHAB. Prøv at søge i forum. Jeg styrer min Hue fra IHC på den måde. runner 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Men man skal vel stadig have Dashboardet eller hvad? Synes ikke det fremgår helt klart på siden...Synes dog at prisen på 12,5 af de lange for DB1 er mange penge.....Homesquidbridge er principelt bare et Dashboard uden display, og kan bruges alene. Så nej, du behøves ikke et Dashboard. runner 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
runner Besvaret October 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Ok, vil søge på openHAB så, men ClausM, kan du både styre dæmpning og farvetemperaturen på HUE pæren så? Men bruger du så også "HUE controlleren" som følger med et startkit, eller bruger du udelukkende IHC? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
runner Besvaret October 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Homesquidbridge er principelt bare et Dashboard uden display, og kan bruges alene. Så nej, du behøves ikke et Dashboard.men Claus, hvad koster Homesquidbridge, ved du det? Det er nu nok stadig lidt pebret kan jeg forestille mig..... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Jeg har hørt prisen ligger på ca 3000. Men jeg er ikke sikker. Prøv selv at kontakte dem. runner 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus M Besvaret October 26, 2014 Rapporter Share Besvaret October 26, 2014 Ok, vil søge på openHAB så, men ClausM, kan du både styre dæmpning og farvetemperaturen på HUE pæren så? Men bruger du så også "HUE controlleren" som følger med et startkit, eller bruger du udelukkende IHC?Jeg kan styre alt. openHAB lytter på f.eks. tast tryk fra IHC og kan så sende kommandoer til Hue controlleren. runner 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts