Jacob Petersen1354922221 Skrevet October 23, 2014 Rapporter Share Skrevet October 23, 2014 Hej jeg har lige et spørgsmål til de kloge.Jeg har en ihc installation med trådet tryk samt alle mine tændinger er wireless ø80 som alle 18 er samlet lige over tavlen.Efter noget tid er der kommet sindsyg lang reaktionstid på det bagerste badeværelse.Når jeg trykker kan der gå 10-20 sek før der sker noget. Jeg kan nå at tage min mobil frem finde ihcremoteOg slukke via Tlf.Hvad kan det skyldtes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret October 24, 2014 Rapporter Share Besvaret October 24, 2014 Har du temperatursensor i dit system? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Petersen1354922221 Besvaret October 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 24, 2014 Nej slet ikke. Jeg har godt nok svært ved at lurer det. Den burde jo os reagere hurtigt på det trådløse når nu wireless ø80 er ved siden af tavlen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret October 24, 2014 Rapporter Share Besvaret October 24, 2014 LK har for nylig fundet en fejl på wireless.Du kan prøve at opdatere controlleren til beta firmware 2.7.199 på LK download siden.http://www.lk.dk/lauritz+knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Petersen1354922221 Besvaret October 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 25, 2014 Hej Jesper tak for svar men det er desværre den firmaer jeg bruger så det er prøvet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret October 25, 2014 Rapporter Share Besvaret October 25, 2014 Wireless er ikke beregnet til at sidde tæt, det kan give nogle underlige situationer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret October 25, 2014 Rapporter Share Besvaret October 25, 2014 Der har desværre været op til flere indlæg om dette.Jeg har selv kun oplevet det med uni dimmer, og har hver gang kunne få det til at virke ved at linke igen efter nedenstående slaviske metode, som godt nok er lidt træls hvis det er mange Unlink wireless enhed via visual.Slet alle link i den wireless enhed (Se manual for den givne wireless komponent...)Send projekt til controller. (ignorer at alle enheder ikke er linket) OBS: Spring ikke dette step over...Link wireless enhed i visual.Send projekt til controller.Så virker det igen...Indtil der er noget nyt wireless der går i baglås...Så må man på den igen... Se også min klagesang her: Link Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Petersen1354922221
Hej jeg har lige et spørgsmål til de kloge.
Jeg har en ihc installation med trådet tryk samt alle mine tændinger er wireless ø80 som alle 18 er samlet lige over tavlen.
Efter noget tid er der kommet sindsyg lang reaktionstid på det bagerste badeværelse.
Når jeg trykker kan der gå 10-20 sek før der sker noget. Jeg kan nå at tage min mobil frem finde ihcremote
Og slukke via Tlf.
Hvad kan det skyldtes.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts