Hop til indhold

Kodning Af Wireless

Torben32
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg skal inden så længe have fat i en elektriker til at kode min controller og SMS modem i sommerhus.(Har selv opgivet at gøre det)

Installationen bruges nu til varmestyring, simpel alarm og tænd og sluk af pumpebrønd.

Nu er der så kommet nogle Wireless stikkontakter og en afbryder, som jeg også gerne vil styre med sms.

Der er ikke mulighed(Læs det er for dyrt) at få internet, så derfor bruges SMS til styring.

Wireless antenne på controller monteret.

Jeg har prøvet at læse min frem til hvordan man styrer og parrer Wireless med controller, så nu er jeg i tvivl om jeg har brug for mere hardware.

Er der nogen kloge mennesker herinde der kan hjælpe?

Link til kommentar
Del på andre sites

Øhmmm ja, der er masser af kloge menesker herinde

Hvad har mere hardware med hvordan man parer wireless enheder at gøre ? Hvad er det konkret du er i tvivl om ?

Parring med controller er nermest ikke til at gøre forkert hvis man følger instruktionerne. Vælg enhed, aktiver paring, tryk på de rigtige knapper og vent på "bling" lyden. Der er jo nærmest live instruktioner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for svaret.

Da jeg i sin tid startende projektet troede jeg at Visual var til at lære.

Det kræver noget mere end et par forsøg og et kig i brugsanvisningen. Derfor fik jeg elektrikeren til at kode da han monterede controlleren.

Nu har jeg så selv monteret wireless afbryder og nogle stikkontakter.

I en forbindelse var jeg kommet i tvivl om der skal mere hardware til.

Det skulle der heldigvis ikke.

Jeg har et ekstra spørgsmål.

Hvor længe husker stikkontakten kodningen ved strømafbrydelse?

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok