Hop til indhold

Målerpuls Til Ihc

kfr
 Share

Recommended Posts

Selv tak Karsten.

Jeg håber ellers på at min måler ikke blinker  :D  for de blink er mega-dyre synes jeg  :blink:

Jeg har også en tavlemonteret 3 faset måler med so (puls) udgang til min garage, det er jo meget rart at se hvor meget strøm man bruger. Den købte jeg dog i Polen for 150 PLN eller noget. Jeg har også lige købt en 1-faset måler i Biltema med so-udgang til 299 kr, jeg ville lige se om den var noget værd at have sidende, så kunne man altid købe en række af dem hvis det er man vil se hvem af ungerne der bruger mest strøm  :D

Men anyway, jeg havde købt den omtalte sensor men har ikke nået (taget mig sammen til) at sætte den på endnu, selvom jeg har flyttet min el-måler ind i kælderen ved gruppetavlerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Så er lyssensor købt og installeret.

Dog har jeg lidt problmer med at få den til at tælle helt rigtigt, har nu teste i små 14 dage, og den smider flere kW om dagen.

Har rettet på den, men det bliver aldrig helt rigtigt.

Er der noget jeg bør gøre?

Mvh Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok