Tahoo Skrevet October 19, 2014 Rapporter Share Skrevet October 19, 2014 Hej IHC Jeg har en pumpe jeg gerne vil starte hver 15 min, også skal den kører i 5 min. - så skal der gå 15 min igen også skal den kører i 5 min. osv. - det skal der gøre hverdag fra kl. 07:00 - 22:00 Kan det passe der ikke er en standard FB til det, eller er det bare mig der ikke kan finde det. Tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 19, 2014 Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 der er en blink/puls timer FB under alarm hvor du kan indstille tider.du kan evt kombinere den med en UR Fb og en betinget FB hvis den kun skal virke under visse betingelser. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tahoo Besvaret October 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 der er en blink/puls timer FB under alarm hvor du kan indstille tider.du kan evt kombinere den med en UR Fb og en betinget FB hvis den kun skal virke under visse betingelser. Ahh 1000 tak - det havde jeg så brugt flere timer... Tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terne Besvaret October 19, 2014 Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Her er en lille FB skræddersyet til dit behov.FB Skifter ml. ON og OFF.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tahoo Besvaret October 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 21, 2014 >> Terne Det må jeg nok sige, mange tak - ser ud til at virke fint. Tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts