MikRS Skrevet October 19, 2014 Rapporter Share Skrevet October 19, 2014 Prøver at oprette min controller via medfølgende cd version 2.10 men kan ikke få det til at virke,controlleren ligger på bordet med 24v-dc tilsluttetjeg har prøvet på Vista og på XP men med samme resultat,de er vel ikke nødvendigt at tilslutte andet såvidt jeg forstår,før der skal programmeresDer står uden på cdèn at det anbefales at at opdatere til version 2.6 Tilslutning kun via USB.Mvh.MikRS Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 19, 2014 Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Har du den rette USB driver installeret ?Check evt LK's software side for workaround.Prøv evt at se om du kan få forbindelse med software opdatreringsprogrammet. Kan den se Controlleren er der hul igennem på USB porten. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Har du den rette USB driver installeret ?Check evt LK's software side for workaround.Prøv evt at se om du kan få forbindelse med software opdatreringsprogrammet. Kan den se Controlleren er der hul igennem på USB porten.Ja PC kan se controlleren men den skriver UNABLE og kræver superbruger ??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Når jeg prøver at komme ind i administrator skriver den unable to launch the application det eneste jeg kan komme ind i er programhvor jeg kan se controller er forbundet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Den skriver også at jeg ikke har rettigheder til programmet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret October 19, 2014 Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Nu skriver du godt nok "de er vel ikke nødvendigt at tilslutte andet såvidt jeg forstår,før der skal programmeres" Du laver jo bare programmet offline, og så uploader det til controlleren når du er færdig. Men selvfølgelig skal den virke når du skal bruge den Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 20, 2014 Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Hvis du bare har den liggende på bordet og der ikke er et brugbart projekt i controlleren der skal redes/genbruges, vil jeg give den en firmware reset. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Hvis du bare har den liggende på bordet og der ikke er et brugbart projekt i controlleren der skal redes/genbruges, vil jeg give den en firmware reset.Der er intet i controlleren jeg prøver at få programmet til at virke,men kan der være problemer med CDèn jeg har oprettet mig som installatør men det eneste jeg kan komme indi er vision hvor der skal programmeres men ellers har jeg ikke adgang til noget andet,jeg skulle måske prøve med en andet CD eller hvad skal jeg ellers gøre,jeg har fulgt brugsvejledningen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 20, 2014 Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Prøv at hente seneste version fra LK her: http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Følg Quickguiden der automatisk bliver installeret i start menuen :"C:\Program Files\LK IHC Control\Documentation\QuickGuide.pdf" Hvis det er en ældre/brugt så prøv under alle omstændigheder med en firmware update/reset. Hvad er det for et program du benytter når du når du skriver: "det eneste jeg kan komme ind i er programhvor jeg kan se controller er forbundet." ? Er det visual der så rent faktisk har fat, men bare i en tom controller ? For så er alting jo som det skal være. Lav evt et par screendumps så vi kan se hvor det er det går galt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Jeg har købt en ny tom controller går jeg udfra og det er i Visuel jeg kan se der er forbundet,men udover det kan jeg ikke se noget som helstså jeg er startet helt forfra med at lægge programmet ind fra CD og ville gerne se alle mulighederne inden jeg begynder at lægge ind og udgange på,derfor ligger den på bordet,også derfor undre det mig at jeg ikke kan komme videre. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 20, 2014 Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Hent nu de seneste nye filer fra LK, ikke dem fra CD´n.Kør evt. exe filen lidt nede i filstrukturen og ikke den i roden. Hvor lang kommer du så i fht Quick guiden ?Start fra side 12. Hvilket punkt? Kan du få fat i controllerforsiden i en browser ?Med usb i adressefeltet - ikke 192.168.1.3 som jeg har her:Er det her den er tom, eller er det når du logger ind med Visual som her: Hvad siger firmwareloader programmet.Prøv at starte det og se hvilken ver. din controller er hvis ikke du kan se det i Visual. Tag gerne screenshots så vi kan forstå hvad du mener med "kan jeg ikke se noget som helst".For det kan betyde alt fra sort til hvid skærm med alle muligheder der er midt imellem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MikRS Besvaret October 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 21, 2014 Hent nu de seneste nye filer fra LK, ikke dem fra CD´n.Kør evt. exe filen lidt nede i filstrukturen og ikke den i roden. Hvor lang kommer du så i fht Quick guiden ?Start fra side 12. Hvilket punkt? Kan du få fat i controllerforsiden i en browser ?Med usb i adressefeltet - ikke 192.168.1.3 som jeg har her:Controller.jpgEr det her den er tom, eller er det når du logger ind med Visual som her:Visual.jpg Hvad siger firmwareloader programmet.Prøv at starte det og se hvilken ver. din controller er hvis ikke du kan se det i Visual. Tag gerne screenshots så vi kan forstå hvad du mener med "kan jeg ikke se noget som helst".For det kan betyde alt fra sort til hvid skærm med alle muligheder der er midt imellem.Jeg har fået det til at køre med den sidste ny CD version 2 7.4 så indtil videre er det i orden tak for støtte. mvh.MikRS Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts