Hop til indhold

Gemt Fil

Recommended Posts

Jeg hentede et program fra en ældre controller version1.32. Det viser sig filen er gemt på "local disk" og ikke med LKs logo, men en hængelås ved et dokument. Jeg kan godt åbne filen og ændre den. Men hvis jeg prøver at gemme den på fx skrivebordet vises det bare som et hvidt stykke papir og jeg kan så ikke åbne den herfra. Hvad er det jeg har gjort galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Jeg har forsøgt at "åbn fil med" og vælge ihc. Det virker tilsyneladende, symbolet er hvert fald ændret til LKs. Når jeg forsøger at vedhæfte den her i forumet står der jeg ikke har tilladelse til at oploade denne type fil.

Hvis jeg højreklikker og vælger egenskaber står der det er en IHC fil. Men hvad kan der være galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Ok nu har jeg prøvet at sende den til zip og det hjalp. Men det egentlige spørgsmål er vedr det udvendige lys. Det skal tænde 6.15 til 7.15 0g fra 15-23 alle dage. Tiderne laver jeg i 5.2.a men hvor skal den udgang fra ur føres hen? Ved 2.4.2 er der en indgang til skumring ELLER ur. Men lyset skal jo styres af begge kriterier.

På forhånd tak.

Kristian med ændringer ihc.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok