Jesper Reinbach Skrevet October 18, 2014 Rapporter Share Skrevet October 18, 2014 Jeg hentede et program fra en ældre controller version1.32. Det viser sig filen er gemt på "local disk" og ikke med LKs logo, men en hængelås ved et dokument. Jeg kan godt åbne filen og ændre den. Men hvis jeg prøver at gemme den på fx skrivebordet vises det bare som et hvidt stykke papir og jeg kan så ikke åbne den herfra. Hvad er det jeg har gjort galt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret October 19, 2014 Rapporter Share Besvaret October 19, 2014 Hej Jesper. Har du prøvet at åbne projektfilen inde fra Visualprogrammet ("CTRL"+"O") altså oppe i "ÅBN" menuen ved at pege på filens placering? Det kan være at Windows ikke har associeret filen til Visualprogrammet... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 20, 2014 Rapporter Share Besvaret October 20, 2014 Ja de gamle filer heder .ihcDet kan være du har fået åbnet det gemte program med en tekst editor og gemt det som en .txt fil Som Bjarne skriver så skal filen .ihc assosieres og det gør du ved at markere den, højreklikke og vælge Åbn med. Her navigerer du så frem til Visual 1.32 programmet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Reinbach Besvaret November 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2014 Jeg har forsøgt at "åbn fil med" og vælge ihc. Det virker tilsyneladende, symbolet er hvert fald ændret til LKs. Når jeg forsøger at vedhæfte den her i forumet står der jeg ikke har tilladelse til at oploade denne type fil.Hvis jeg højreklikker og vælger egenskaber står der det er en IHC fil. Men hvad kan der være galt? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 4, 2014 Rapporter Share Besvaret November 4, 2014 Af uransagelige grunde har admin ikke tilladt brugere at vedhæfte filer af typen .ihc Derfor skal du lige zip´e den. Højreklik på .ihc filen. Vælg Send til. Vælg Zip komprimeret mappe. Så kan du vedhæfte den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Reinbach Besvaret November 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2014 Ok nu har jeg prøvet at sende den til zip og det hjalp. Men det egentlige spørgsmål er vedr det udvendige lys. Det skal tænde 6.15 til 7.15 0g fra 15-23 alle dage. Tiderne laver jeg i 5.2.a men hvor skal den udgang fra ur føres hen? Ved 2.4.2 er der en indgang til skumring ELLER ur. Men lyset skal jo styres af begge kriterier. På forhånd tak.Kristian med ændringer ihc.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 23, 2014 Rapporter Share Besvaret November 23, 2014 Jeg har prøvet at samle dine forskellige trigger FB på en Følg FB. Prøv at se om det virker efter hensigten.Ellers må vi programmere en speciel FB der lige netop passer til dit behov.Kristian med ændringer ihc 23-11-2014.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts