Tommy Rathcke Skrevet October 17, 2014 Rapporter Share Skrevet October 17, 2014 Jeg har lige skiftet min gammel Wireless Ø80 lampested med dæmp , da den gamle holdt op med at virke, til en ny den der går fra 5-250w Mit problem ligger i at jeg ikke kan få den ny til at virke, når jeg linker den ved at trykke A også 1, når den at linke inden jeg har trykket på 1. men det virker ikke når jeg trykker på afbryderen, heller ikke inde i IHC programmet, der sidder en pære der virker i den I IHC programmet siger den godt nok den er linket med den virker ikke.Er der nogle der har en god ide til hvad det kan være Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bo Besvaret October 17, 2014 Rapporter Share Besvaret October 17, 2014 Hej TommyHar du husket at sende projekt efter den nye linkning?Anders Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tommy Rathcke Besvaret October 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 17, 2014 ja det har jeg både når jeg unlinker og linker dæmperen virker fint nok hvis men trykker på knap 1 og 2 på den, det er bare det der link der ikke rigtig vil lykkes Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tommy Rathcke Besvaret October 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 17, 2014 så fik jeg det til at virke, slettet den del af programmet den lå i og lavet det igen, linket den og så virket det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts