Anders Laybourn Skrevet October 1, 2014 Rapporter Share Skrevet October 1, 2014 Jeg har et lampe udtag med trådløse tænd/sluk, Wireless, se billedet.Det er begyndt at slukke af sig selv kort efter jeg har tændt det, og så går der lidt tid så tænder det igen, yderligere tid så slukker det og sådan bliver det ved ??Jeg har skiftet pæren men uden held, nogen der har et bud på hvad der er galt ??Mvh Anders Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bo Besvaret October 1, 2014 Rapporter Share Besvaret October 1, 2014 Hej AndersHar du forsøgt at betjene knapperne på lampeudtaget bag afdækningen?Hvilken lyskilde bruger du?Med venlig hilsenAnders Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 1, 2014 Rapporter Share Besvaret October 1, 2014 Er det standarden uden controller ?Prøv at unik og link igen efter vejledningen:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/9904122_01.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Laybourn Besvaret November 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 7, 2014 Hej begge, tak for svar, jeg har nu prøvet at tage dækslet af og tænde / slukke "manuelt", men da det hele står og tænder og slukker er det lidt svært at hitte ud om det virker ?? Men mit umiddelbare bud er at det ikke fungerer !Jeg har også prøvet at unlinke og skifte batterier, men jeg synes ikke at have held med at få linket oprettet, den del på sender fungerer som manual skriver, men når jeg klikker på "A" knappen på modtageren, sker der ingenting ?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts