Nicholas Hansen Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Hej alleJeg har haft en fejl, som gjorde, at jeg ikke kunne logge ind i min controller. Her er hvordan jeg løste den. Fejlen jeg fik: Fejlen skyldes gammel firmware og et udløbet certifikat. Jeg løste fejlen ved at gå ind i Java og slå sikkerheden fra blot på ip-adressen for min controller:Åben kontrolpanelet (eller tryk WIN-R og skriv control) Vælg Java eller søg efter det Vælg tab'en Security Gå ned i bunden og find knappen "edit site list" under exception site list Tryk på add og skriv ip-adressen for din controller Tryk OK Det kører Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nicholas Hansen
Hej alle
Jeg har haft en fejl, som gjorde, at jeg ikke kunne logge ind i min controller. Her er hvordan jeg løste den.
Fejlen jeg fik:
Fejlen skyldes gammel firmware og et udløbet certifikat.
Jeg løste fejlen ved at gå ind i Java og slå sikkerheden fra blot på ip-adressen for min controller:
Link til kommentar
Del på andre sites
0 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts