Knud Fredslund Toft Skrevet July 21, 2008 Rapporter Share Skrevet July 21, 2008 Jeg er sikker på at der engang stod i hjælpefilen til Visual 1 hvilke 4 ben i sub d stikkene der skal samles i et programmeringskabel til Visual 1 controleren! Men nu kan jeg bare ikke finde hvor det står, hvem kan huske det?Mvh Knud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 22, 2008 Rapporter Share Besvaret July 22, 2008 Fra IHC ben 2, 3, 5, 8 til PC ben 2, 3, 5, 8.håber det kan bruges Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Knud Fredslund Toft Besvaret July 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 22, 2008 Takker!Så var det det samme som ThermIHC, og nu virker det minsanten også.Mvh Knud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret July 23, 2008 Rapporter Share Besvaret July 23, 2008 det var da så lidt.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Knud Fredslund Toft
Jeg er sikker på at der engang stod i hjælpefilen til Visual 1 hvilke 4 ben i sub d stikkene der skal samles i et programmeringskabel til Visual 1 controleren! Men nu kan jeg bare ikke finde hvor det står, hvem kan huske det?Mvh Knud
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts