Jurger Skrevet September 25, 2014 Rapporter Share Skrevet September 25, 2014 Hej alle sammen. Jeg er ved at programmerer noget IHC styring af persienner hos en ven.persinnerne skal kunne køre op og ned på samme tryk.dvs. jeg skal have en FB med 1 indput hvor output reverserer for hvert tryk.dvskort tryk første gang = puls nedkort tryk anden gang = puls oplangt tryk første gang = variabel tid nedlangt tryk anden gang = variabel tid op. skal egentlig fungerer ligesom en touch lysdæmper. jeg har i tankerne at binde dem sammen med en jaulusi FB for at kunne styre persiennen med tid mm.men hele problematikken ligger i at det skal virke fra et tryk. nogle der har en rigtig god ide eller kan hjælpe? Mvh. jesper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 26, 2014 Rapporter Share Besvaret September 26, 2014 Prøv om vedhæftede lever op til forventningerne.Jurger.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret September 27, 2014 Rapporter Share Besvaret September 27, 2014 Hvis du har brug for timere osv. som i LK's fb. til persienner, kan du prøve denne 3.1.01., som er modificeret til 1-tast styring.1-tast persienne.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jurger Besvaret September 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 28, 2014 Det er simpelt hen bare iorden det der. det er lige præsis som det skal virketusind tak for hjælpen. bliver nød til at lære at rette i mine egne blokke, så jeg også bedre kan tilpasse min egen installation.er det svært at lære? eller er det simpelt nok år først man har lært grundtrinnene Mvh. Jesper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jurger Besvaret October 11, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 11, 2016 nu er den gal igen :-) jeg ved at det er ved at være noget tid siden at jeg har fået hjælp til denne. men, vennen er efter længere tids brug blevet enig med sig selv at han kan undvære slat funktionen. dvs. på 1-tast persienne filen skal det lange tryk erstattes af et kort tryk, ved et kort tryk skal persiennerne køre med timer, ligesom hvis det havde været et langt tryk. hvis persiennerne kører og der trykkes skal de stoppe og reverserer ved næste tryk. denne funktion er også til stede nu, mere at den ikke forsvinder ved at fjerne slat funktionen. slat funktionen skal således bare udgå. Er der en venlig sjæl der kan være behjælpelige med ovenstående tilretning af 1-tast persienne filen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts