brian dalgaard Skrevet July 20, 2008 Rapporter Share Skrevet July 20, 2008 hej allesammen..Newbie, go easy...... jeg sidder her i new zealand og prover at overbevise konen om at vi skal installere ihc i vores hus som vi er begyndt at bygge, saa stiller hun selvfolgelig et sporgsmaal som jeg ikke kan svare paa (endnu) haaber i kan hjaelpe:kontakt 1 i sovevaerelset taender for sovevaerelse, gang, koekken og bad kontakt 2 i barnevaerelset taender for barne- gang og badhvis begge kontakter er "on" og saa man slukker i barnevaerelset, gaar lyset saa ud i bad og gang? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret July 20, 2008 Rapporter Share Besvaret July 20, 2008 HejNej / Ja.. det vil det gor.Du kan fuldstaendig bestemme hvad det enkle tryk skal taende eller slukke.Hvis du onsker at kontakt/tryk i badevaerelset kun skal slukke for lyset i badevaerelset skal du, bare programmer dit program til det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret July 21, 2008 Rapporter Share Besvaret July 21, 2008 Mere præcist er:Du kan lave det som du vil ha' det.Hvis du vil ha' den til at slukke det til at slukke de andre steder når du slukker 1 sted, så laver du det så den gør det, hvis ikke, så laver du den så den ikke gør det ;)Det er en af de gode ting ved IHC, du kan lave funktioner selv.Når nu du tænder lyset i 4 rum ved 1 tryk, så laver du det også sådan at hvis det er tændt i et par af rummene i forvejen, så slukker de jo ikke, de bliver ved med at være tændt.Så kan du så lave at hvis det hele er tændt i forvejen, så slukker det hele, eller også slukker noget af det, eller også skal det ikke slukke, alt efter hvad du ønsker Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret July 22, 2008 Rapporter Share Besvaret July 22, 2008 Hvis du skal montere IHC i udlandet - og der ikke findes installatører som har prøvet det før, så kan jeg godt give et par gode råd om hvad man skal passe på Jeg har nemlig prøvet det ! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts