Lachris Besvaret April 9, 2015 Rapporter Share Besvaret April 9, 2015 Har du lidt info, inden vi kaster den ind i controlleren. Vil være ked af at skulle slås med LK hvis lortet går dødt, og skal forsvare en ikke officiel FWDet eneste der står på hans hjemmeside er: Denne firmware retter alle fejl på det Wireless systemDet lyder ret vildt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret April 11, 2015 Rapporter Share Besvaret April 11, 2015 Har du lidt info, inden vi kaster den ind i controlleren. Vil være ked af at skulle slås med LK hvis lortet går dødt, og skal forsvare en ikke officiel FWDen løser i hvert fald det tidligere annoncerede java 8 problem, så man ikke behøver at fravælge TLS 1.1 og TLS 1.2, for at kunne åbne Viewer applikationerne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 11, 2015 Rapporter Share Besvaret April 11, 2015 Vuhuu så må jeg hellere opdatere, for jeg kan bare ikke få serviceview til at køre på min Mac for tiden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret April 12, 2015 Rapporter Share Besvaret April 12, 2015 Den ny firmware retter både Wireless problemer og Java problemer.TLS 1.1 og TLS 1.2 har jeg sat flueben igen - ingen problemer i at tilgå serviceview.Der er en opdatering til Java 8.40 tror jeg det var - i dag. Hos mig er den nye firmware en succes - længe ventet: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 11, 2019 Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Bump til en gammel tråd, der var en der nævnte LK's debatmøde forleden dag i en tråd. Noget af det er da blevet til noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 10 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Bump til en gammel tråd, der var en der nævnte LK's debatmøde forleden dag i en tråd. Noget af det er da blevet til noget Hvilket? V2 wireless HW var frigivet før debatmødet såvidt jeg husker. Eftersom det nu er over 4 år siden møde rækken blevet afholdt burde alt hvad der blev lovet dengang være på marked nu. Men tak for at bringe tråden op igen. Havde helt glemt at det er over 4 år siden de møder blev afholdt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lachris Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 Det jeg fik ud af disse møder, var en fin mobiloplader til bilen Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 2 timer siden, Lachris skrev: Det jeg fik ud af disse møder, var en fin mobiloplader til bilen Yes Jeg har lige flyttet min over i bil nr 3. Ungerne er vilde med at der er plads til 2 mobiler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 2 timer siden, Lars1 skrev: Hvilket? V2 wireless HW var frigivet før debatmødet såvidt jeg husker. Eftersom det nu er over 4 år siden møde rækken blevet afholdt burde alt hvad der blev lovet dengang være på marked nu. Men tak for at bringe tråden op igen. Havde helt glemt at det er over 4 år siden de møder blev afholdt. Bitprodukterne er alle kommet, tællervisning i IHC-remote, firmwaren kom også og Fuga-Opus adapteren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 2 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Bitprodukterne er alle kommet, tællervisning i IHC-remote, firmwaren kom også og Fuga-Opus adapteren. Jeg må indrømme at jeg ikke længere kan huske hvad de lovede på mødet, men det er korrekt at bit produkterne samt FUGA/OPUS adaptoren kom omkring 1 år efter mødet. Firmwaren holdte dog kun et par mdr. før der igen var problemer med udløbne certifikater hvis jeg husker ret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts