Anders2880 Skrevet September 16, 2014 Rapporter Share Skrevet September 16, 2014 Hej med jer Nu syntes jeg at jeg har støvet nettet og dette forum, tørt for hjælp og stadig ikke fået løst mit problem. Jeg vil gerne have hjælp til følgende: Opsætte min IHC/IHC Remote App for iPad og iPhone.Jeg har ikke nogen fast IP.Har net fra yousee, hvor jeg har en Netgear CG3000 i Bridge mode(Altså kun som modem), i forbindelse med min Apple Airport time capsule som router og trådløst netværk. Kabelet fra IHC´en sidder nu i min CG300 router, men man kan vidst ikke bruge denne som switch når den er sat til bridge.Men kan jeg løse dette problem på en eller anden måde? Evt. ved og give IHC´en en bestem ip eller ligenede.Jeg kan slet ikke komme i kontakt med den på denne måde. Jeg vil tro det vil virker hvis jeg monterede IHC´en direkte til min timecapsule/router, men disse to står ikke samme sted desværre. Håber virkelig i kan hjælpe mig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret September 16, 2014 Rapporter Share Besvaret September 16, 2014 Ja du skal have kablet i din timecapsule. Det andet vil ikek fungere, alternativt skal du slå bridge mode fra på din netgear så den kører nat. Så vil det virke Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders2880 Besvaret September 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2014 Hej Clemen, okay men hvis jeg kører min netgear som NAT vil min timecapsule jo også blive afkoblet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders2880 Besvaret September 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19, 2014 Er der ikke et sted i dette forum eller andet hvor der er en trin for trin guide for hvordan man opsætter sin IHC med IP osv.?Jeg vælger at købe en fast IP for at det kører stabilt så det skal også være til dette :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 19, 2014 Rapporter Share Besvaret September 19, 2014 Du kunne jo prøve at tage et kik i download sektionen. Alternativt LK's hjemmeside.RTFM Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret September 19, 2014 Rapporter Share Besvaret September 19, 2014 Selvom du køber fast ip, så skal du stadigvæk enten have nat aktiveret inden din time capsule, eller også ahve tilkoblet ihc efter din time capsule Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Nielsen1354922228 Besvaret September 20, 2014 Rapporter Share Besvaret September 20, 2014 Jeg bruger airport time capsule som routerførst skal du have airport-værktøj app på imacnår du så køre appen kommer der et windue med, se vedhæftet klik på aiport og redigereså har jeg laver 2 port ihc og ihc 1 med port 80 og port 443håber det kan bruges Nyt arkiv.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders2880 Besvaret September 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2014 Hej Per Mange tak for det gode svar, hvad er MAC-Adresen for IHC-Controlleren? Den bliver jeg bedt om at indtaste. Hvad er fordelen med fast IP når man har IHC? Er kører den hurtigere osv. eller er der andet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret September 21, 2014 Rapporter Share Besvaret September 21, 2014 Jeg har sat det sådan op i min Time Capsule. Du skal ikke indtaste mac-adresse, se vedhæftede: Jacob Spliid Bech 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts