Hop til indhold

Scenaire På Dinskinne Lysdæmper Til Led

Share

Recommended Posts

Servodan dimmere har ikke flere mem niveauer, men kan indstilles til at tænde på et indstillet niveau, istedet for 100% som er default.

Se

http://www.servodan.dk/sites/default/files/quick-guide_niko_330-00700.pdf

Hvordan du indstiller dimmeren til det.

Mht IHC ja så er det jo bare at finde et passende FB. Men det nytter ikke noget at vælge en der har dag/nat niveau da den valgte dimmer ikke understøtter det. Det bedste råd er at skifte til en wireless.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil til enhver tid også vælge en Wireless dimmer. Det at de Wireless dimmere sender status retur til controller, er guld værd i programmering af dem. Det er endvidere også de eneste dimmere, der er understøttet af App's til iPad og iPhone/Android.

Selvom servodan skriver at den er velegnet til IHC, er jeg nu ikke helt enig. Hvis man vil programmere bare lidt mere end touch og sluk alt, vil jeg ikke kalde den velegnet. Det gælder sådan set alle fortrådede dimmere, om så der står Unotech, Eltako osv. på dem - ja det gælder for så vidt også LK's egne fortrådede dimmere (som de er i dag).

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok