Jesper Reinbach Skrevet September 14, 2014 Rapporter Share Skrevet September 14, 2014 Hej Jeg forsøger at komme i kontakt med en controller med det 9 polede stik (hedder det SUB D)Har et kabel som laver om til USB, men synes at kan huske man skal ændre en eller flere indstillinger på PC'en.Controlleren er ca 10 år gammel. På forhånd tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 14, 2014 Rapporter Share Besvaret September 14, 2014 Søg og du skal finde: http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4106-forbindelse-til-controller/?hl=rs232#entry27458 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Reinbach Besvaret September 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2014 Tak. Jeg skal altså bare sørge for der "altid" er strøm på USB porten. Det kan jeg godt klare. men forklar mig lige hvordan jeg omdøber comporten, for er der ikke noget med det? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret September 16, 2014 Rapporter Share Besvaret September 16, 2014 Det ændrer du i kontrolpanelet - Enhedshåndtering.Find porten under Porte, højreklik på den port du vil ændre, vælg egenskaber. Under fanen portindstillinger er der mulighed for at ændre portnummeret.Visual skal efterfølgende indstilles til det samme portnummer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts