Hot-Bikes Skrevet August 31, 2014 Rapporter Share Skrevet August 31, 2014 HejJeg er løbet ind i et lille problem, under udbygning af mit hus har jeg opsat magnet kontakter på alle de nye vinduer :-)Men.... nu har jeg opdaget at de bruger 12v og ikke 24v som LK's egen.Der findes jo intet 12v inputmodul i ihcprogrammet :-(Nogen gode forslag? På forhånd tak Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 31, 2014 Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 En magnetkontakt bruger ikke 12v eller 24v. Det er jo blot en kontakt/relæ.Er det noget trådløst siden det skal have 12v ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret August 31, 2014 Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 Kan jo godt være den kun er godkendt til 12v, men tror nu heller ikke det har den store betydning, der er jo ingen belastning som sådan.. Men kunne da hjælpe med enten link eller et navn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts