liberalis Skrevet August 28, 2014 Rapporter Share Skrevet August 28, 2014 Hej, Min kone glemmer at slukke lyset på hendes kontor så jeg overvejer at installere en PIR sensor. Denne PIR sensor kan godt fungere sammen med en ihc Wireless kontakt så man "overstyre" tænd fra IHC Wireless kontakten (220v) men IHC anlægget får ikke info fra PIR sensoren. Det betyder at f.eks. hjemmesimulering mm. ikke tænder og slukker lyset i det pågældende rum. Er der mon nogen der har en snedig løsning på dette (ud over et Wireless input modul hvor der skal skiftes batteri i)? Mvh Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terne Besvaret August 30, 2014 Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 Anvendt evt. denne FB som kan downloadeshttp://www.ihc-user.dk/forum/files/file/76-autod%C3%A6mpning-af-wireless-dimmer-styret-lys-med-tilbagevenden-til-tidl-niv-med-fornyet-aktivitet-i-lokale/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BrianPedersen Besvaret August 30, 2014 Rapporter Share Besvaret August 30, 2014 Hvis du har IHC i dit hus, så ville jeg sætte en IHC PIR på et indgangsmodul, og lave en FB der tjekker om der er bevægelse i rummet, hvis ikke, slukket lyset efter en tid.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts