Michael Pedersen Skrevet July 13, 2008 Rapporter Share Skrevet July 13, 2008 Hej,Jeg skal til at samle min nye IHC tavle, og er i den forbindelse kommet lidt i tvivl om hvar best practice er når man samler en tavle.Når jeg siger best practice mener jeg hvordan man skal placere de forskellige moduler, varme udvikling, opdeling af stærk og svag strøm osv.Ser fred til at hører fra jerAno Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 Hvis der er rigeligt plads, vælger jeg 3 UG24'ere.1 til gruppeafbrydere og strømforsyning.1 til inputmoduler og controller.1 til output og lysdæmpere.Men selvfølgelig skal man lige tage højde for varmen, Det kan være nødvendigt at placere nogle af lysdæmperne i den tavle med input og controller.Husk, det der udvikler mest varme, skal i toppen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 hent tavlekat på www.lk.dk, så får du en ret god ide om din tavle Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts