kim henriksen Skrevet August 26, 2014 Rapporter Share Skrevet August 26, 2014 Hej jeg har et ø80 wireles dimmer jeg kan ikke få det til at virke på mine tryk men det virker når jeg bruger min app på min telefon hvad gør jeg galt kim Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret August 27, 2014 Rapporter Share Besvaret August 27, 2014 PRøv at smide dit program op, så kan vi bedre hjælpe. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kim henriksen Besvaret August 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2014 den er i stuen og hedder spisebord vis der er noget man kan lave om så kom gerne med iderkim.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret August 28, 2014 Rapporter Share Besvaret August 28, 2014 Dimmeren er forbundet rigtigt nok i programmet. Prøv at unlinke og derefter linke den til controlleren igen, og se om det hjælper. Bemærk at der skal være monteret belastning (lyskilde) på dimmeren, når den linkes til controlleren, med mindre det er den nye version 2 af Wireless lampeudtag. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kim henriksen Besvaret August 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2014 Jeg har prøvet at unlinke det jeg ikke helt forstår er den virker når jeg bruger min telefon app der kan jeg både tænde/slukke og skrue op/ned og jeg har belastning på kim Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 29, 2014 Rapporter Share Besvaret August 29, 2014 Så må det være din fysiske installation (tryk, kabling eller modul) der ikke virker. F.eks. En løs/knækket ledning i tavlen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret August 29, 2014 Rapporter Share Besvaret August 29, 2014 KAn du se når du trykker på trykket i serviceview? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kim henriksen Besvaret August 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2014 ja jeg kan godt se når jeg trykker på knapperne og jeg har testet knapperne ved at putte dem over i en anden blok og der virker de så det er heller ikke knapperne. Jeg vil prøve med en ny dæmper i dag Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts