Flemmingjensens Skrevet August 23, 2014 Rapporter Share Skrevet August 23, 2014 Hej. Jeg kæmper lidt med noget udendørslys i sceneview. Jeg vil gerne have at jeg kan se timer til f.eks udelys tælle ned, men jeg vil også gerne samtidig kunne slukke før tid, så timer går på nul. Med normal timer funktion virker det efter hensigt fysisk, men der kan jeg ikke få den til at vise nedtælling i sceneview.Med trappeautomat tæller den fint ned i sceneview, men jeg kan ikke slukke før tid.Jeg lavede en ekstra FB (sluk alt) kun til at slukke denne udgang til lys. Slukker fint, men timer tæller videre uden udgang er sat.Ville jo gerne have slukket timeren også. Så tror et ønske ville være trappeautomat som den er nu som FB, men med en sluk indgang som almindelig timer FB. Nogen der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret August 23, 2014 Rapporter Share Besvaret August 23, 2014 Prøv om du kan bruge vedhæftede.FlemmingJensen.vis Flemmingjensens 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemmingjensens Besvaret August 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2014 Super godt Torben.Testet og kører nu i styringen. Bruger den til både udelys og kaffemaskine-timer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flemmingjensens
Hej.
Jeg kæmper lidt med noget udendørslys i sceneview.
Jeg vil gerne have at jeg kan se timer til f.eks udelys tælle ned, men jeg vil også gerne samtidig kunne slukke før tid, så timer går på nul.
Med normal timer funktion virker det efter hensigt fysisk, men der kan jeg ikke få den til at vise nedtælling i sceneview.
Med trappeautomat tæller den fint ned i sceneview, men jeg kan ikke slukke før tid.
Jeg lavede en ekstra FB (sluk alt) kun til at slukke denne udgang til lys. Slukker fint, men timer tæller videre uden udgang er sat.
Ville jo gerne have slukket timeren også.
Så tror et ønske ville være trappeautomat som den er nu som FB, men med en sluk indgang som almindelig timer FB.
Nogen der kan hjælpe?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts