Jacob Nielsen1354922309 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Hej Måske noget flere har spurgt om, men den er ikke fesset ind her ;-) Er det ikke muligt at forberede sceneview og åbne scenedesign uden kontakt til controller, altså så man kan forberede det man vil inde montering?? Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 6, 2014 Rapporter Share Besvaret August 6, 2014 Ja det kan godt drille lidt med at komme i gang 1. gang uden at have fat i en controller.Kan du starte Scenedesign, så kan du prøve at indlæse din ihc projektfil under projekt egenskaber og se om du så kan komme videre med at tilføje scenerAlternativt kan du prøve om du kan køre min scenedesign.jnlp fil og så indlæse min test.icz fil.scenedesign.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Nielsen1354922309 Besvaret August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2014 Hej Tak for svar. Jeg kan ikke få det igang. Java 7 starter og lidt efter kommer boks, med den ikke kan launch applikationen. Ville være lidt fedt at kunne køre det lokalt og forberede det inden. Vh Jacob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jacob Nielsen1354922309
Hej
Måske noget flere har spurgt om, men den er ikke fesset ind her ;-)
Er det ikke muligt at forberede sceneview og åbne scenedesign uden kontakt til controller, altså så man kan forberede det man vil inde montering??
Vh Jacob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts