Soylant Skrevet August 5, 2014 Rapporter Share Skrevet August 5, 2014 Hej Har downloaded den el måler fb der ligger i download sektionen, har lavet en test med total antal kwh i min scenedesign, men den tæller dælme hurtigt :-) er der noget jeg skal sætte op nogen steder ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 6, 2014 Rapporter Share Besvaret August 6, 2014 Hvilken version af elmåler FB'n er det ?Jeg har lavet flere udgaver alt efter hvor mange pulser der kommer fra elmåleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Soylant Besvaret August 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2014 Hej Lars Jeg syntes ikke jeg finde noget versions nummer nogen steder, den hedder bare El_maaler.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 3, 2014 Rapporter Share Besvaret September 3, 2014 Glemte helt denne tråd. Jeg tænkte nok på mit watt meter som jeg har lavet i flere versioner alt efter pulsantal fra måleren. Den alm. elmåler FB der bare registrerer kWh, har jeg kun lavet i én modificeret udgave af der retter en fejl ved årsskifte, og så lige har sidste års forbrug med.Kan ikke huske om det er den der ligger i download sektionen ellers kommer den her. Du skal huske at checke og evt. rette antal pulser pr. kWh under indstilling hvis din måler giver et andet pulsantal end 1.000 pr kWh.Nogle målere giver 100 og andre 1.000, 4.000 eller 10.000. Din giver formentlig mere end default siden du syntes den registrerer hurtigt. Eller bruger du (serverne) bare meget strøm pt ?Elmåler.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts